2010-08-09
 12:22:32

2 dagar kvar!

det var ett tag sen jag blogga, har ingen lust längre typ, tror jag ska ta bort den vet inte än, men ni bestämmer!

men iallafall nu äre en ny vecka efter födelsedagen o allt. på födelsedagen fick jag lite smått och gott och mobil såklart och fick en present kort för hål i naveln som kommer bli av efter spanien som jag åker till på onsdag med sofie och sandra, kommer bli sjukt sköönt! sen kommer man hem samma dag som skolan börjar kommer vara sjukt trött.. men tur att man börjar skolan på en fredag :) juste i går var ma ute i grisslehamn och träffade på hannie och jennifer, sjukt roligt var det. åkte vattenskidor för första gången och käka massa gott :) men nu ska jag dra och käka så man orkar dagens träning ;) puss

klj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: