2010-06-09
 22:27:54

:*

idag fick man sov morgon till 8.. inte så lång direkt hehe, men blev att servera 3orna på sin studenslunch eller vad de hette. de gick galant! var ju sjukt nervös innan men allt släppte när alla kom in. sen träffade jag på anton och fredrik så följde med dom hem till rimbo och prata massa skit hehe. och sen blev det att träna ett riktigt hårt pass. fyfan vad jobbigt det var :o men känns super bra nu att ha de gjort ;) men nu ska jag fixa sandra starks ipod som hon har sabbat för mig, haha nu måste jag göra om allt i 2 timmar typ... menmen vad gör man inte för sina vänner ;) puss

lkjgl


sandra

hahaha, sorry bruden! ;D tur att jag har en som underbar vän som dig! (a) ska försöka att inte lyckas med detta ingen :) hihi, pusspåre!



PUBLICERAT: 2010-06-09, 22:41:12 | URL: http://saandrastark.blogg.se/
cassandra

hahaha bra de :D pusss



PUBLICERAT: 2010-06-11, 19:40:58 | URL: http://cassaaaandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: