2010-06-14
 00:43:05

tidsfördriv

Slänger in lite dagens också innan jag somnar!

Dagens humör:
upp & ner
Dagens mående: glad och rastlöst
Dagens borde: städa rummer..
Dagens frisyr: boll på huvudet
Dagens smink: mascara och ytterst lite foundation under ögonen bara, och solpuder
Dagens klädsel: jeansleggins & vitt mönstrat t-shirt
Dagens planer: resten av dagen/kvällen tänkte jag sova faktiskt
Dagens materiella vill ha: klääääddder!
Dagens fundering: hur de blir på midsommar.
Dagens beroende: solen..
Dagens tråkigaste: regnet
Dagens längtan: dig
Dagens superlängtan: åhus & spanien med sofie&sandra och min fööödelsedag. 
Dagens låt: Billionaire (Ft. Bruno Mars) - Travie McCoy

hittade en bild som jag vart taggad nyss på fb från maskeraden vi hade på vollybolltuneringen men pallade inte klä ut mig :)

dfgjyfd



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: