2010-03-11
 10:02:36

dagarna i helvetet...

ja nu har man nästan legat hemma i en vecka, det suger så jävla hårt. :/ och så kom pappa och fråga nu i morse om vi måste till sjukhuset, aldrig att jag vill dit, har aldrig varit på sjukhus (a):o. måste verkligen bli friskare nu till söndag så jag kan vara med och spela DM, fick veta i går att jag ska ska tydligen spela med dam juniorerna, så får se hur de går där, hade vart kul att spela med sitt lag var ett tag sen sist :/ kommer inte kännas bra att komma till skola i morgon heller om jag är bättre, men tänk om jag kommer smitta ner hela resturangen, då kommer väl min köks lärare säga, hejdå till betyget skulle inte bli förvånad :/ haha, men hoppas det här verkligen vänder! finns så många som jag saknar just nu... puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: