2010-05-21
 19:12:01

fredag kväll

sitter hemma på altanen skit skönt väder som det har varit dom senaste dagarna. och är nämligen hemma ensam och väntar på salina och daniel, ska bli skönt att chilla lite med dom och få sällskap, men dom är fan inte snabba haha trodde dom skulle vara här klockan halv 7 men icke, kommer runt kvart över - halv 8 :o men huvudsaken att dom kommer hehe, juste i dag vare sista veckan i skolan sen 2 veckors praktik så skönt! sen 1 vecka kvar när vi kommer tbx, men då äre mest avslutnings saker typ spela vollyboll tunering och servera 3orna som tar studenten. är ganska nervös inför det, :o men i dag hade vi köksprov gick skitbra! mina gäster var jätte nöjda och dömde riktigt bra på mig, synd bara att jag gjorde g-vg uppgift, fan hade klarat mvg tror jag. (a) men nu ska jag fortsätta att kolla lite på datan och dricka min fanta. puss

summer 09

hitta en bild från förra sommarn, jävligt bränd var jag så klart var man då i gropen nästan varje dag! kommer väl bli så i år igen, ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: