2010-05-16
 22:34:03

grym helg!

verkligen förlåt för mitt slöa uppdatering men har verkligen inte orkat, har haft mycket att stå i också. men ska försöka förbättra mig för eran skull. men min helg har vart helt galet, i fredags fick man ett sms från salina om man skulle följa med på discobowling, självklart ville man med, första gången jag körde med disco, men jag tess & simon (tessans pojkvän) drog till stationen runt 6 tiden då vi möte upp salina, danne & jonis. sen ,möte vi upp anton och fredrik, sen drog vi raka vägen till norrtälje och käka och själv tog jag en super god taco tallrik! sen drog vi dit, spelade och så klart var jag helt sämst, haha men kul vare! måste göras om! sen drog vi hem till jonis efter med alla då det vart lite chillkrök, sen drog salle o tess och deras pojkar, så vi resten drog till henke och kollade läget, men sen drog man hem vid kvart över 3 så var drygt hemma vid halv 4, usch kände inte som någon ide att sova när man precis lägger sig i sängen och hör morgon fågeln..  men sen lördagen vaknade man utav syrran som ringde vid halv 10 tiden och sa att det var varmt ute och så då var det bara att dra på sig shorts och linne och gå ut och lägga sig och pressa måste ju passa på när solen var ute, sen drog man till arninge skulle vara sällskap åt syrran i bilen.. men sen vare bara att fixa sig igen då vi alla skulle ses igen men så vart det inte vissa hade andra planer, men roligt hade vi ändå. och i dag så gick man upp runt 11 tiden, och fullt hus vare hemma, med pappa och peter som snickrade köket, det börjar likna något, men lite missnöjd är jag.. menmen inte jag som bestämer i kåken direkt.. sen somnade jag ute på syrrans altan och solen rakt i ansiktet känns som att jag har legat på en stek platta.. hehe, men i morgon är det skola igen är inte direkt taggad på samhälls prov om EU.. men sen ska jag möta upp min snygging salina andersson och sola med henne innan träningen, det kommer bli sjukt mycket träningar dom hära veckorna i försäsången, mån tis ons tor men onsdagar slipper jag för då äre fotboll (y) men nu ska jag väl gå och slagga, tack för en grym helg allihopa!! måste göras om verkligen!!  men här får ni en bild på super snygga salina ;)

gjklö

love you! puss cassie


salina

love you <3



PUBLICERAT: 2010-05-20, 17:03:15 | URL: http://misssalina.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: