2010-07-16
 21:05:05

back on track!

kanske dags att börja blogga mer, men har ju ingen jäva tid! men försöker. men kom hem i söndags från göteborg med brudarna och de var förjävla roligt där! men har vart lite här och var i veckan och badat med bland annat sofie bladlund som jag har varit med hela veckan ;) en skojig brud det dära! just nu ligger jag i hängmattan och lyssnar på waka waka grymt bra låt! älskar den. men är sjutk trött i kroppen har hunnit med massvis i dag :O bland annat har vi vart med ålandsbåten alltså rosella och träffade på elina och rebecka på båten, sen drog sofie och jag hem och badade i sjön tog lite foton när vi bada. men ingen blev så klart bra.. sen skulle vi gå en promenad men vi kom inte så långt vi fick panik utav alla bromsar och flugor! :O så de blev att skjusa hem bruden och sen plockade jag fram hängmattan och ligger här i nu och myser med täcke och kudde. och har ingen aning vad som händer resten utav kvällen, :o blir väl att skriva pack lista inför åhus kanske. längtar sjukt mycket till åhus! kommer bli så underbart med brudarna :D aja nu ska jag vara lite social med sofie på msn, puss

hjkl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: