2010-07-29
 16:03:39

inne dag

som sagt vi kom hem i söndags från åhus då vi kom hem med 2 medaljer och en mästar tröja, först åkte vi ut med a-flick i 8del mot sävehof sen vann vi i juniorerna i b final, sen gick vi och sattsade på elit damerna i stället och vann där med herrarna ;) så de var riktigt skönt att vara hemma nu, men har för det mesta tränat bara för fullt, och om 1 vecka fyller jag år längtar(a) sen om 2 veckor spanien med sofie bladlund! så kommer komma hem den 18e dan före skolan.. så ser läget ut för mig just nu,

usch vad det regnar har legat inne och myst framför tvn med massa filmer. men nu ska jag strax gå och fixa sandra starks ipod, sen blir det att träna ett 2 timmars pass. är ganska taggad faktist, hoppas det går bättre i dag än i går.. då man va skjukt ireterrad. men inget jag vill eller orkar ta upp här.
fattar inte vad som har hänt mig och mitt humör längre :o har blivit sjukt lättare ireterrad på planen. menmen hoppas det går över i tiden.

 k
l
lij
klj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: