2010-02-28
 21:59:46

en hel dag i skövde.

kom precis hem från skövde, började med att jag sov hos en kompis för att kunna komma till match samlingen som var vid 7 på morgonen, lagom trött var man, :O slaggade i 2 timmar när man kom på. sen blev det film med elitlaget, sen var man framme strax vid 12. sen vare bara att gå rakt in till hallen, då var man ganska nervös, :o men de var bara att försöka göra sitt bästa, sen blev det att ta en promenad och sen byta om och värma upp, då vare bara att möta skövde som leder elit serien, så ja det blev 20-48 men bra spela vi ändå vi gjorde vårat bästa, glada är vi ändå. ;) och min måndag blir väl att sova ut hela dagen sen på kvällen blire att träna med damerna igen och får se om man får vara med på onsdag mot skuru. men får se. är inte så nöjd utav de jag gjorde, kunde göra mer med min vilja men var nog allt för nervös :S aja nu ska jag sova. godnatt :*

                            kjh


emilie

tycker damerna har sån attans otur :( trist att ni förlorade!



PUBLICERAT: 2010-03-01, 21:16:55 | URL: http://emiliejosefsson.blogg.se/
cassandra

ja de har vi verkligen. :/ ah.. menmen de är bara göra sitt bästa som sagt :)



PUBLICERAT: 2010-03-01, 22:45:57 | URL: http://cassaaaandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: