2010-06-13
 13:23:43

aldrig mer!

shit helgen har bara varit föööör lugn! har inte hänt någonting den hära helgen.. det suger som fan! men nästa helg blire fest hemma och grejer då mamma fyller 40år, så blir väl att baka tårtor och laga mat och fixa massa, kul kommer det bli :) men i veckan kommer jag träna arslet av mig och hjälpa mamma och pappa med köket och lite annat hemma. så hoppas jag får lite fritid med salina som drar om 1 vecka till turkiet.. :/ är inte ett dugg avis på den ungen ;) menmen vissa har de bättre. men får se vad som händer resten utav dagen hörde att västerås har sol så hoppas att det drar sig hittåt så man kan sola lite, senare blire att springa lite tror jag måste verkligen röra på mig :o  men nu ska jag käka en hamburgartallrik som är beställd utav syrran som har varit nere i rimbo ;) nu ska jag svulla lite, puss  

lkjkjl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: