2010-06-14
 00:56:01

fan

varför har du ljugit dom hära åren eller jag vet knappt vad jag ska tro längre, de går ju inte direkt att lita på dig lika mycket längre.. du var en utav mina bästa vänner och nu vet jag knappt vart jag ska ta vägen, du var en sån bra vän för mig den jag kunde ringa och prata ut med om precis allt! men den natten förstörde du en del utav vänskapen. jag blir bara äcklad utav tanken du hade i huvudet just då.. fanfanfan.

förlåt var tvungen att få ut min känsla om en person som jag inte vet vart jag har den längre.. menmen ibland blire så de har nog inte bara hänt mig att känslorna vill ut. men jag tycker den personen jag snackar om borde tänka lite! trodde inte så här om dig!


salina

jag finns hjärtat!



PUBLICERAT: 2010-06-14, 17:40:56 | URL: http://misssalina.blogg.se/
cassandra

berättar när vi ses, <3



PUBLICERAT: 2010-06-15, 23:49:51 | URL: http://cassaaaandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: