2010-05-23
 21:06:42

äkta vänskap

Ska jag vara helt ärlig tror jag inte att det var förrän du på riktigt kom in i mitt liv som jag förstod vad äkta vänskap är. Att känna att man har någon som ställer upp för mig, i vått och torrt och vad som än händer. Den ”riktiga” känslan har jag inte haft tidigare. Det är skönt att ha någon man kan lätta sitt hjärta inför, någon man kan prata om allt, och inte behöva skämmas vad som kommer ut från munnen, men Du kommer alltid att vara en del av mig och mitt hjärta och precis som du finns där för mig, kommer jag alltid att finnas där för dig. och när man verkligen får höra ordet älskar så betyder det så himla mycket. jag älskar dig salina! jag hoppas nu att alla vet vad äkta vänskap är, för det har jag med salina.

536

always & forever


salina

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, DU ÄR SÅ FIN VÄNNEN!

du är allra bäst cassie!!! <3<3



PUBLICERAT: 2010-05-24, 18:31:36 | URL: http://misssalina.blogg.se/
cassandra

du är bääääääst hjärtat <3



PUBLICERAT: 2010-05-24, 21:37:03 | URL: http://cassaaaandra.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: