2010-05-30
 20:41:29

bästa helgen på länge!

har inte uppdaterat på hela helgen har inte haft tid, men nu har jag tid att sammanfatta helgen lite ;) i fredags var vi hos arvid startade festen hemma hos mig med mina brudar med lite förkörk och grillning, sen drog vi till arvid och festade med folket, en galen kväll vare, sen drog vi brudar hem och somna nästan direkt, sen vaknade jag att syrran stog över mig vid sängen vid 6 tiden då hon hade kommit hem från kreta, sköönt att ha henne hemma nu. sen på lördagen så vakande jag med tess och salina och kollade lite rulle sen drog jag och salina till träffen och käkade kebab, och såklart var vi fast i spö regnet där sen vare bara att kuta ut och köra vidare till jonis då vi alla skulle ha chillkväll men salina och danne drog hem för att salina inte måde bra :/ så de var bara vi 6 kvar och vi spelade kubb och grejer riktigt kul vare! hehe. sen skulle killarna ner till centrum på fest medans vi drog vidare till sandra och kollade film men jag somnade direkt hehe, var skit trött.. och sen drog jag och sofie hem till henne och slagga, däckade med mobilen i ansiktet haha. sen vare morgon och vi drog ner till b-plan och kollade på hennes små bröder som spelade fotboll, så vi träffade på fia och sandra, sen vare bara att dra hem och fira morsdag med familjen, så såg min helg ut, en toppen helg! taaaack alla för en underbar helg! och speciellt arvid som fixade i fredags. :) men nu ska jag kolla på göta kanal 3, puss

hos arvid!

iulkjfkl



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: