2010-05-19
 13:41:44

onsdag

sitter i skolan och väntar på bussen. dryygt.. men sen blire att lira lite fotboll riktigt skoj får se hur det kommer funka med mitt ben sträckte det i förigår och i går hade jag skit ont när jag sprang på träningen. men det är bara att springa. men i morgon ska vi bowla med klassen i 2 timmar jippi! :D sen blire att fysa med handbollen. är ganska stolt som ihuvudtagit går dit istället för att sitta hemma  i soffan och dega. men på fredag blire städa på kvällen sen hela helgen ska jag ha min brudar hos mig, kommer bli sjukt kul & mysigt med singstar och grilla.
inte långt kvar till praktiken heller, är inte direkt taggad är mest nervös :S ska praktisera på rånässlott i allafall nära och bra, ;) men nu ska jag vara lite social. puss

werdfg


Martin B

haii cassandra :d haha


cassandra

haha hej du :)



PUBLICERAT: 2010-05-21, 07:34:08 | URL: http://cassaaaandra.blogg.se/
Martin B

allt bra? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: