2010-05-27
 20:30:06

puss

sitter just nu här och framför tvn, kollar just nu life of ryan har inget annat för mig direkt, hade praktik i dag då fick putsa kött och knyta hjort och rulla chokladbollar mums fick skit ont i magen efter jag åt så mycket utav bollarna, ingen träning  blev det i dag heller var orolig att jag skulle hosta sönder mig om jag skulle anstränga mig, men är nog tilbaka nästa vecka i morgon kommer salina och tess och kanske sofie hem till mig innan vi drar vidare för utgång, ;) juste i kväll äre eurovision måste se sverige hehe,  fan jag saknar min syster nu riktigt mycket.. men vill fortfarande ha henns hus för mig själv en vecka till helst hehe. men nu ska jag kolla lite tv, puss

hehe hoppsan men bjuder på bilden, :)



kjhköl


.......................

varför är det en ruta i det högra hörnet nere ???


93an

Fest hos arvid ååååå! Det är fest hos arvid åååååå, jepjep.. Vilken buss tar ni brudar till han? :D


cassandra

haha dedu:) vi ska inte ta någon buss jag bor ju här bredvid ;) så vi brudar kommer vara här en stund sen kommer vi :)



PUBLICERAT: 2010-05-28, 07:30:37 | URL: http://cassaaaandra.blogg.se/
93an

Hehe okej, förkrök hos Cassie! :D aja men då syns vi där då..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: