2010-05-02
 22:17:31

söndag

guud är sjukt trött just nu, men tänkte skriva en snabbt inlägg om helgen & valborg. så klart var jag hos sofie på valborg med massa trevligt folk. vi käka god midda och sen drog vi till brasan men vi ångra oss på vägen, så vi drog till stoffe ett tag men sen drog vi vidare och hämtade upp sandra stark som försvann, sen tillbaka till sofie, så såg min valborg ut. sen i går vaknade jag hos sofie med några stycken, sen drog jag hem en snabbis och hämtade moppen, sen drog jag tillbaka och svulla lite kebab med jonas och sofie innan alla skulle komma, sen kom älskade folket. det var roligt så länge det vara, det som hände är historia och ni som var där vet ju vad som hände. men ingen snack om saken nu. och i dag drog jag till moster i roslagsbro och hälsa på kusinerna och syrran & jag klippte oss, så nu har man snelugg :o är inte van än, sen toppa ja bara och klippte upp luggen men hoppas ni tycker det är fint har inget foto, kommer väl någon gång. tror jag ska sova nu snart, fast har ju sovmorgon i morgon så jävla härligt att vara ledig! men godnatt eller något, puss 



går dagens kväll, tack alla! :*


salina

det är säkert fin hjärtat :)



PUBLICERAT: 2010-05-02, 22:25:48 | URL: http://misssalina.blogg.se/
cassandra

de får vi se :)



PUBLICERAT: 2010-05-03, 12:23:43 | URL: http://cassaaaandra.blogg.se/
93an

Jag vet vad som hände i helgen....



HAHA! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: